tisdag 22 december 2009

Nu ger jag blanka tusan i det här!

Sista jobbdagen för den här veckan idag!
Imorgon flyr jag nämligen fjället och åker hem till tha island in tha sun! Som tur är har jag hört att de också har fått snö nu, så det blir förhoppningsvis en vit jul ändå.



Det blir första gången sen i slutet av september som jag var hemma. Tiden har bara flugit iväg - jag vet att jag funderade på hur jag skulle klara av de här första månaderna i början. Men nu längtar man nästan tillbaka till lugnet. Samtidigt gillar jag när det verkligen är skarpt läge och man jobbar på ett helt annat sätt.



Så här glad är jag idag när jag åker skidor!

Och jag sprudlar av glädje lika mycket idag när jag vet att jag snart snart snart ska åka hem!!!Stöten ligger ju ganska avsides, snällt sagt. Men hur lång tid tror ni att min resa hem tar imorgon?

Ha deee!

4 kommentarer:

  1. Jag gissar på....9-10 timmar? Sjukt långt äre ju iaf!

    SvaraRadera
  2. Svar från Lina: :)
    Tack så mkt Matilda:) Du är för söt, ha en jätte jätte bra vistelse hemma nu! Ta vara på att umgås med familjen för mig och alla andra kommer du få drass med så det räcker sen;) KRAMAR och ha en riktigt God Jul:)

    SvaraRadera