tisdag 15 december 2009

Hej och välkommen till Stöten!

Den frasen har jag sagt jag vet inte hur många gånger, tätt följt av "det är Matilda!" Nu när ags sitter i växeln så har jag faktiskt ändrat och börjat säga "Välkommen till Stötens Bokning, det är Matilda!". Omväxling förnöjer =)


Den här bilden har min nya vän, roomie och kollega mia knäppt på mig någon dag förra veckan under introt när det var full fart hela tiden. Och så här ser det ut på min arbetsplats. Hela den blåa väggen är som synes proppad med kom-i-håg lappar, och skrivbordet är just nu fullt av papper. Idag bara gick jag utan att plocka iordning, vilket inte känns så bra... Men imorgon är det möte klockan 8 innan vi öppnar Bokningen 9.00, och förhoppningsvis hinner jag få bort det mesta om inte mötet är så långt.

Hur som helst! Dagen har varit lång men bara försvunnit, och vi gjorde det bästa av kvällen i och med att bowla på Vattufjäll. Jag var som vanligt sämst - men tjyvstrikade på banan bredvid mest hela tiden, och det såg de andra några gånger som tur var! Men men, nån ska ju komma sist också.

Den här stilen hade jag, haha!


Även detta en av mias bilder.

Nu ska jag kolla ansiktsboken lite innan jag nöjer mig för idag.

Ha deee!

3 kommentarer: