måndag 14 december 2009

En kontorsråtta berättar



Den här låten spelades på Backstage i lördags och jag plågade mina vänner med att sjunga refrängens rad x antal gånger igår, så det får bli kvällens soundtrack!

Måndag idag, och massa ingående mail och samtal. Efter att ha gått igenom tomtebokningarna öppnade jag outlook igen och hade typ 20 olästa mail.. puh! Men det är mestadels glada och trevliga människor som man kan skriver med, och för en annan som älskar att skriva är det bara kul. Det är därför som ags alltid skickar de längsta romanerna till mig från info-mailen :)

Nu kanske det börjar märkas att jag är en riktig kontorsråtta, som älskar Outlook och kortkommandon som förenklar min dag. mih har många gånger fått höra mig jubla över "uppgifts"-funktionerna som finns samt hur bra det är att kunna få påminnelser när man glömmer bort vilka uppgifter man har lagt in...

mih och ags, ja. det är mina kollegor på kontoret. Vad förkortningarna är kan ni klura lite på!
Någon som tror sig veta?

Nu ska jag lyssna på "Put a ring on it" och peppa upp för årets första riktiga Måndagsklubb!

Ha deee!

2 kommentarer: