onsdag 10 februari 2010

ONSDAG och Sportlovspepp

Det är onsdag idag och det betyder att vi ska göra Högis osäkert ikväll igen!

Har längtat konstant sen förra veckan, vet inte riktigt vad som håller på att hända med mig...

Annars har jag ägnat större delen av dagen med att se till att det inte blir så mycket svårigheter för Repan när de har en av årets största ankomstdagar på söndag och stirrar mig blind på listor och bokningsnummer från Dansk Bilferie, en av våra största agenter vars bokningar jag har ansvar för. I och med att det är sportlov i Danmark nästa vecka så har de ofantligt många bokningar hos oss från och med söndag...

Och apropå sportlov! Kolla in detta:

Vi har nu 30 % rabatt på några utvalda stugor under nästa helg! Du ser erbjudandet här.

Vill du boka? Kontakta oss på 0280-75 000!

Syns i dansvimlet! =)

5 kommentarer:

  1. Kom ihåg nu: varannan vatten, shaka hela natten!Drygt en vecka kvar bara. PUSS! ;-j

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hade roligt!

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt klaffade igår, brukar ju vara typiskt att system kraschar, personal blir sjuk och allt annat som går fel gör det just när det är som mest att göra!

    SvaraRadera
  4. Jag visste inte att det kom massa danskar och åker skidor, kul!

    SvaraRadera