torsdag 25 februari 2010

"Life is to short to drink bad coffee"

Dagarna flyger iväg!

Nu är "di gamle" på hemväg, resan till ön går tydligen bättre än den till fjällen - tack gode gud! Men än vågar jag inte ropa hej...
Ikväll har jag varit hemma och ätit för första gången på ett par dar - och det är skönt även det. Nu ska jag strax ta med mig min Presso och gå ner till B11 och dricka riktigt gott kaffe. Det var vad vi gjorde under hösten - pratade och drack kaffe, jag kom med apparaten en trappa ner och de stod för det varma vattnet. Bra kombo =)


Emellanåt saknar jag försäsongen. Det var så lugnt och skönt då, och man såg fram mot säsongen. Nu är det mindre än två månader kvar - av sex månader totalt! Det är galet vad tiden har gått fort här i Stöten i Sälen när man sitter och bokar prisvärda skidsemestrar till gäster dag efter dag.


Nåväl - idag är det också fem månader kvar till min födelsedag! Temat för årets fest håller på att spikas, och sålänge bjussar jag på en av Beccas bilder från i somras. För temat på min 20-års fest var 70-tal, och såhär såg jag ut då:


Det finns en hippie i oss alla

Ha deee!

2 kommentarer:

  1. Jag håller fullständigt med, har försökt att dricka snabbkaffe flera gånger, men det är helt enkelt inte värt det!

    SvaraRadera
  2. Bra med framförhållning! :)

    SvaraRadera