lördag 27 februari 2010

"Han är fin. Han är riktigt fin!"

Utanför fönstret har det snöat hela dagen. Vilket innebär att kommande veckans åkning för de som har bokat en prisvärd skidsemester i Stöten i Sälen lär bli bra. Och det känns skönt att veta!


Jag vaknade idag klockan elevenish av att ani ringde och skrek "I'm aliiiive!". Eftersom jag precis vaknat visste jag inte riktigt om jag levde eller ej - men det visade sig att jag gjorde det. Jag levde med en enorm aptit. Inte så mycket på livet, men på mat. Vi har bland annat ätit bullar, filmjölk, majskolvar och snabb-pizza. Dock inte samtidigt. Och det blev inga scones. En annan dag.


Efter att ha stigit upp röjde jag upp efter vår riktigt lyckade förfest som vi hade igår. Den började med att jag och per möblerade om, åt lax så hela lägenheten luktade av det och fixade i ordning oss innan resten av vårt hus drällde in, samt andra vänner som vi umgås med resten av dagarna. Runt 23 drog vi oss uppåt, och kvällen innehåll förutom skratt, sång och dans även lite Hot Shots. En vanlig kväll när man går ut i Stöten i Sälen!


Ikväll är det bara soffhäng som gäller, men i och med vår ommöblering har jag intagit mias säng där man nu kan ligga och titta på TV. ASNICE!


Till slut - en bild på den man som gör lördagkvällarna extra glittrande:

Tack, Måns!
Ha deee!
PS. Det är självklart honom titelns citat syftar på. Vem annars, liksom?

2 kommentarer:

  1. Haha ja älskar lördagar, han är så snygg!

    SvaraRadera
  2. Kul med lyckad förfest! Då blir oftast utekvällen roligare också :)

    SvaraRadera