lördag 20 februari 2010

En fredag i Stöten i Sälen

Det har varit lite dåligt med bilder på den här bloggen.
Så här kommer min fredag i bilder:


Min väg till jobbet är vacker och vit

Självklart var jag pepp i och med att det var FREDAG!

Efter en promenad uppför backen då jag kände mig som nån i Barnen på Frostmofjället, kom jag äntligen fram


Dags att byta till de rätt så slitna finskorna

My place

Lunchlådan var god

Utsikten från vårt fikarum - så fint är det inte alla som har!

Så här såg mitt skrivbord ut efter en förmiddag i Repan...

Fredag på kontoret betyder Fredagsfika!
eme stod för en supersmarrig Morotskaka.
Och den gick åt...
Gillar när min inkorg ser ut såhär på fredagseftermiddagen

Dags att gå hem? JAAA!

Fast varför gå hem när man kan äta på Lyan?
mia tog med en tröja till mig, medan jag kollade in drinklistan...
Pizza, vitt vin och gott sällskap inledde en riktigt trevlig kväll!
Tack brudar!
Nu ska jag ta tag i mig själv och överväga att gå ut.
Kanske bara till grannarna, men ändå.
Ha deee!

4 kommentarer:

  1. Det där verkade som en riktigt bra fredag. Kul med en lite bilddagbok :)

    SvaraRadera
  2. Såg ut som en super-fredag!! :D

    SvaraRadera
  3. Vilket kul inlägg!

    SvaraRadera
  4. Tack! Det var faktiskt en riktigt bra dag =)

    SvaraRadera