tisdag 23 februari 2010

Acid Milk gör entré i Stöten i Sälen

Nu sitter jag på 411, hotellrummet som mina föräldrar bor på till på torsdag, och vi ska alldeles strax gå ner och äta på Brasseriet igen men jag tänkte snabb-blogga om hur det är att ÄNTLIGEN ha dem här i Stöten i Sälen.

Det är svårt att få allting att klaffa när man har bokat en fjällsemester i Sälen. Om man åker bil ska den helst fungera hela vägen, det ska inte snöa så mycket under resans gång - och speciellt inte om man åker tåg som mina föräldrar gjorde. Då kan man bli stående 15 minuter från Hallsberg i 6 timmar, och komma fram till målet ett dygn senare än planerat...

Som tur är så har jag mycket flexibla kollegor på Brasseriet, så de kunde få sig en bit mat när de kom!

Så vi är stammisar där nu :) Och det är återigen dags för en bit mat, massa prat och skratt som det alltid blir tillsammans med två av mina äldsta vänner. Kanske äntrar Acid Milk scenen på Tipi Bar ikväll igen? Med något annat än White Rabbit, som jag knappt kan texten på...

Ha deee!

1 kommentar:

  1. Oj fick de stå så länge!? Så nära men ändå så långt borta! typiskt, men det blev ju bra tillslut :)

    SvaraRadera