tisdag 16 februari 2010

Fettisdag i Stöten i Sälen

I den ställning jag sitter just nu, med datorn i knäet, fötterna på soffbordet och nedsjunken i soffan har jag suttit många gånger.
I den här ställningen känner jag i nuläget inte av att jag har tränat.
Om jag däremot ska försöka resa mig upp märker jag av magmusklerna från söndagens Core Ball med per och dagens försök att upprepa det, ska jag böja mig för att plocka upp något sträcker det i vaderna och baksidan av låren.
Men vad nöjd jag är med det!

Därför kändes det gött med att äta en semla och avsluta kvällen med. När jag kom hem från jobb och gym höll per på att laga köttfärspaj och mia gjorde bullar till semlorna! Snacka om lyxigt. Så vi pratade oss igenom kvällen med paj, semlor, te och gott sällskap.

Vilket liv man lever alltså.
Men nu ska jag - hör och häpna - se lite på OS innan sängen kallar!

Ha dee!

1 kommentar:

  1. Åh det låter super, lagad mat när man kommer hem är aldrig fel!

    SvaraRadera