lördag 9 januari 2010

I huvudet på en ledig kontorsråtta

När man är ledig en lördag måste man nörda sig lite på annat sätt än med kortkommandon...

VAD HETER DU: Matilda Viktoria Hedman
VAD VAR DET SENASTE DU SA: "Åh, vad trött jag är"
TILL VEM DÅ: Till per
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: Mitt läppcerat
ÄR DU SEXUELLT FRUSTRERAD: Nej
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ja, det tror jag.
HUR RAGGAR DU: Jag raggar inte, jag är bara trevlig. Det kan dock feltolkas.
VAD HAR DU GJORT IDAG: Vaknat med dunkande huvud, ätit frukost, diskat, städat, tvättat, pratat med amp och mor och far, ätit soppa och varma mackor, lyssnat på The Baseballs som jag nyligen upptäckt och slappat.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: På jul.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Ta igen mig och kanske kanske kanske åka skidor om det inte är svinkallt. Vilket det kommer vara. Experium imorn kanske.
DIN STÖRSTA TALANG: Jag är flexibel och arbetsam.
VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: I sovrummet har jag en tavla över sängen som kommer trilla ner nån dag. Vet dock inte när.
ÄR DU SVÅRFLÖRTAD: Nej, det kan jag inte skryta med direkt.
HUR MÅNGA PÅ DIN KOMPISLISTA HAR DU HÅNGLAT MED: Pass.
HAR DU NÅGON ANNANS GREJER HOS DIG: Ja, det har nog hamnat lite saker här...
ÅRETS HÄNDELSE: Var nog gårdagen tror jag, eftersom året precis har börjat och det var en sjukt kul kväll.
SENASTE LÅT DU HÖRDE: Hjärter Dams Sista Sång, med Lars Winnerbäck.
VEM VET MEST OM DIG: Lovisa.
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER: En cissus, en lampa, Lollos julpysselgrejer och en blommig låda.
VAD GÖR DU PÅ FREDAG: Är ledig. Går på After Ski. Går nog också till Backstage på kvällen. Men man vet aldrig!
MINNS DU DIN FÖRSTA STORA KÄRLEK: Oja.
VAD HETER/SKA DINA BARN HETA: Arthur och Elisabeth i andranamn. Kanske.
HUR MÅNGA TIMMAR HAR DU SOVIT INATT: 7 typ.
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG: Två
VEM DRÖMDE DU OM SENAST: Minns inte.
VEM VAR DU KÄR I SENAST: Pass.
FAVORITFILM: Åh! Det finns för många bra. Men just nu är det Stolthet och Fördom.

Nu blir det Bistron!
Ha deee!

3 kommentarer:

  1. var har du hittat den här?

    SvaraRadera
  2. Tänkte precis samma sak som lollo. Först tänkte jag att du hade hittat på frågorna själv, blev lite tveksam om du verkligen gjort det när jag läste frågan om sexuell frustration och säker när du svarade pass på flera andra :)

    SvaraRadera
  3. jag snodde den på Lollos blogg, det är därför hon blev lite orolig eftersom hon inte vill att jag ska veta vad det är för en ;)

    SvaraRadera