måndag 29 mars 2010

Over and out från Stöten i Sälen

Det här blir den här bloggens sista inlägg, som bloggare för Stöten i Sälen i alla fall.
Jag uppdaterar nämligen från Föra, Öland. Jag sitter i vårt Bibliotek och lyssnar på Shirely Bassey - musik som gör allt lite lättare.

Anledningen till att jag inte är i Stöten är inget jag vill skriva om här, men jag har i alla fall blivit sjukskriven för resten av säsongen och då ville jag inte vara kvar och bli mer och mer deprimerad på grund av hur snön smälter bort. (Vilket jag i och för sig bara gissar att den gör nu, 90 mil därifrån.) Då är jag hellre hemma och njuter av våren som faktiskt har kommit hit!

Så, nu ska jag återgå till att öva snabba ackordsbyten på en gitarr jag inte spelat på de senaste tre åren, alternativt läsa lite mer i Harry Potter and the Prisoner of Azkaban.
Är man sjukskriven så är man.

Hej då!

PS. Om du vill läsa mer av det jag skriver, så tänkte jag plocka upp den här gamla bloggen. Syns där!

2 kommentarer:

  1. det gör du rätt i. allt ifrån gitarrspelande och harry potter-läsande till att njuta av våren.
    jag saknar och älskar dej!

    SvaraRadera
  2. Detta var dåliga nyheter! Må du krya på dig, nu när du är utsatt för våren i Föra hälsohem.

    :-]Orolig morfar

    SvaraRadera